Simblogg

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Amelia - 7 april 2011 18:14

Kan ni gissa vad jag lyckades övertala pappa att göra?? Beställa sims medeltiden!!!! Jippie!!   

Ni som har det, kan ni kommentera med några tips? Förresten, Sharps är på G nu!

                                                                                                  

            

            Längtar som en galning!   Jag bara vet att det kommer 

            vara ett riktigt vinnarspel! Vi ses snart, nu ska jag göra klart Sharps-                   delen!     

Av Amelia - 7 april 2011 17:18

Ok, Sharps har legat lågt ett bra tag nu. Men när jag ändå satte mig för att spela sims 3 så tänkte jag "varför inte fixa nästa Sharps när jag ändå har sims igång och allting?". Så jag började fixa del 20. Ledsen att ni har fått vänta, men det här med min häst och säljandet tog hårt på mig. Det var anledningen till att Sharps inte kom! Men här är den nu. Förresten så har vi sålt min häst nu, men fram tills 1 Juli får jag vara medryttare på honom åtminstone. Hur det blir efter 1 Juli vet ingen riktigt säkert, men det lutar mot att han flyttar med sina nya ägare i sommar. Snyft! Men nåväl, nu över till historien: de är fortfarande på resa så Melanies och de andras färger är inte med för tillfället.

                                                                                                                         

                                                 Vanessa=röd

                                                 Erik=orange

                                                 Lora=rosa

                                                 Övriga=blå                                                  Del 20               Det har gått några dagar sedan Loras lilla äventyr och idag är det dags för Vanessa och Erik att gifta sig. Lora har fullt upp med att göra sig i ordning. "Sådär, en fin hy ger bättre självförtroende, åtminstone för vissa!" Så, dags att välja nya kläder!""De här kläderna är perfekta, ojdå! Så typiskt, mamma och pappa sover fortfarande! Om de fortsätter att dra sig i sängen blir de försenade till deras eget bröllop!"Mamma, pappa! Vakna nu, dagen för ert bröllop är här! 

Gäsp... oj, milda makter! Är klockan redan 11:10??

Jag försökte väcka er tidigare, men nä, ni vägrade gå upp!

Typiskt, nåja. Måste skynda mig att fixa till mig!

Det måste du verkligen, mamma!Sådär, nu är jag uppe. Kan du hjälpa mig med håret, Lora?

Självklart!Den där frisyren är perfekt, men inte till den där klänningen.

Just därför la jag undan den brudklänning jag hade när jag gifte mig med Erik första gången.

Så bra då, få jag se den?

Visst!Och så gick de alla tre ut i trädgården bakom hotellet.

"Det här är ju ett jättebra ställe att gifta sig på!"

Kommer du, Vanessa?

Jag är på väg!

Spännande att se mina föräldrar gifta sig igen!

Jodu, det händer inte varje dag.Jag lovar dig, Erik Sharp, att älska dig i nöd och lust.

Sätter på ringen.Och jag lovar dig, Vanessa Sharp, att älska dig i nöd och lust.

Sätter på ringen.(Nåja, han sätter på ringen på den här bilden!)"Åh, vad det här är spännande! Nu när jag är gift med min ex-make igen, nu mera make istället för ex-make, så öppnas nya möjligheter för oss!"Och bröllopet avslutas med en kyss.Grattis, mamma!Tack, gumman!


                                       fortsättning följer...                        

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards