Simblogg

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Amelia - 24 maj 2011 17:23

Här kommer del 7 av familjen Monty. Hoppas ni gillar delen!

                                                                                                                         

                                                  Carina=cyan

                                                  Johanna=grön

                                                  Anita=röd

                                                  Tobias=blå

                                                  Lucas=orange

                                                  Allison=rosa

                                                 Martina=lila (Men hon är inte med i denna del!)

                                                 Joe=ljusgrön (Inte heller med i denna del!)

                                                 Övriga=mörkt lila                                                      Del 7                 "Eftersom ingen är hemma och dörren är låst så man inte kan komma in, så är det lika bra att bara sitta här och vänta på att de ska komma hem.""Att vara stylist var inte så spännande som jag hade hoppats, man får bara sitta här och glo det mesta av tiden!"

Chefen: Carina! Du ska ordna med ny pyjamas åt Beau Andrews NU!!

Okej, uppfattat, chefen! Beau Andrews, du kan komma in nu.

Beau Andrews: Fint."Jaha, hur kan jag förändra den här mannen då? Hans pyjamas visar lite väl mycket av honom, den passar inte hans figur direkt..."Under tiden hade Allison somnat i den sköna solstolen.Allison!

Johanna!De båda kusinerna säger inget, de bara stirrar fientligt på varandra."Arrghh! Jag avskyr den där Allison, var hennes föräldrar tvungna att lämna henne hos oss medan de är på affärsresa?!""Jaha, här kommer hon. Snälla, fråga inte efter vart garderoben är, snälla fråga inte det!"

Hmm... Jag gillar den där tavlan, den vill jag ha! Ta ner den åt mig, Johanna!

Aldrig, den där tavlan var min pappas! Den ska hänga där hela tiden!

Okej, okej, som du vill! "Någon behöver visst en bättre uppfostran!"Kan du åtminstone unna mig att få byta kläder? Jag har haft de här kläderna ändå sedan resan hit började!

Där uppe, i MITT rum! Som mamma så generöst sagt är vårat så länge du är här.

Okej, jag kollar. Hoppas att dina kläder är snygga!

"Hmpf, skulle mina kläder vara fula??"Det här var minsann det fulaste rum jag någonsin sett, det enda som är snyggt är garderoben ju!"Nå, få se vad Johanna har här för kläder...""Sådär, nu ser jag ju bättre ut! Johanna hade visst snyggare kläder än jag trodde. Men mitt hår ser nog hemskt ut, jag undrar om min kusin har någon spegel."Aha, så snygg jag är nu. Allt som behövs nu är lite vård för hyn. Jag undrar om hon har någon ansiktskräm.""Ja, sådär! Nu är jag ju jättevacker, men jag behöver träna lite för att få en bättre kroppsform.Samtidigt, hemma hos Malcolm Markövertag, borgmästarens son!

Vad fint du bor! Du är rik, va?

Malcolm: Ja, jag är ju son till borgmästare Markövertag. Men jag gillar ert hus också, det är också jättefint!

Kanske det.Urk, fy vilken dålig känsla för mode du har, Johanna!

Håll truten, Allison. Jag har läxor att göra.

Hmpf...Dags att få snyggare midja, men egenltigen är jag redan så tjusig. Men att förstärka min skönhet skadar aldrig!"Det händer inte mycket här, och mitt arbetspass har några timmar kvar."Chefen är ute, men jag kan ringa och säga att det här jobbet inte passar mig. Jag vill inte jobba här längre!"

 

                                            Fortsättning följer...

(Egentligen är det en massa bilder kvar, men jag hinner inte göra delen så lång som jag hoppats. Så del 8 kommer imorgon när jag kommit hem från skolan!)                                                                       

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards