Simblogg

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Amelia - 20 september 2011 15:33

Förlåt för att avsnittet kommer så sent. Som jag sagt så blev det strömavbrott när delen var nästan klar. Och sedan har jag varit så otroligt upptagen så jag hann inte med bloggen.

Men nog pratat om det, har ni missat någon del? Läs dem här: Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Del 5 Del 6 Del 7 Del 8 Del 9 Del 10 Del 11 Del 12 Del 13 Del 14 Del 15 Del 16
                                                                                                                         

                                               Tina=lila

                                               Rafael=blå

                                               Alicia=grön

                                               Samantha=röd

                                               Wilma=cyan

                                               Angela=orange

                                               Cecilia=rosa

                                               Ariella=chockrosa

                                               Övriga=vinröd
                                                   Del 17                      
Tack för att du ordnade den här festen för oss, mamma.
Ingen fara, ni är värda det bästa.

Okej, ändå.

Pappa och jag har fortfarande en överraskning kvar åt er. Följ med upp!

Okej.

Välkomna till ert nya rum!

Är det här vårt?

Alltihop?

Ja!

Godnatt, mamma.

Godnatt, gumman.

Åh, jag passar ju jättebra med håret utsläppt!

Godnatt, mamma.

Sov gott nu, Cecilia!

Godnatt, flickor.

Godnatt, pappa.

Natti natti, pappa!

Sov gott, syrran!

Godnatt!

"Första natten i ett eget rum... ska bli skönt!"

Flickor, vakna nu. Det är dags för frukost!

Gäsp...god morgon, mamma.

Kom ner nu, annars kanske pappa och jag äter upp frukosten själva!

Haha!

Ni skulle bara våga! Jag kommer.

Vi skojade bara, lugn. 

Cecilia, dags att gå upp, lilla sömntuta!

Är det redan morgon...?

Japp, upp och hoppa nu.

Ahh, åhh! Dumma byrå...!

Aj, dumma byrå.

Sådär ja, äntligen lite nya kläder!

Toppen, flytta på dig lite så ska jag också byta om.

Då ska vi se vad jag har här.

Du fick upp byrålådan utan problem, hur kommer det sig?

Ingen aning.

Okej, lite våfflor till frukost blir nog gott. Bara jag får till det ordentligt!

"Smeten måste vara perfekt!"   

"Och så in i ugnen..."

"Är de färdiga, kanske?"

Host host! De var visst mer än färdiga!

Suck, nu får vi äta brända våfflor igen. Att jag aldrig lär mig det här!

Blä, det smakar som kolbitar!

Det är sotsvart, snacka om att det är närmast kolbitar. Fick du de här från Bridgeport-gruvan, eller?

Haha! Mycket lustigt, Cecilia.

Angela, kom så går vi ut och leker!

Okej!

De börjar leka utomhus, springer och jagar varandra!

Kom, vi frågar pappa om vi får gå ut en sväng.

Okej, jag frågar.

Öhm, pappa?

Ja?

Får jag och Angela gå ut en sväng?

Okej, men var försiktiga.

Jadå, vi lovar!

Och tack, pappa!

Gå inte längre än till bron, bara!

Nejdå, pappa, hejdå! Ses senare!

Kom, så utforskar vi resten av Bridgeport. Vi går över bron och utforskar den centrala ön!

Det får vi ju inte! Pappa sa att vi inte fick gå längre än till bron!

Men strunt i vad han säger! Kom nu!

Nej!

Okej, då går jag ensam!

Angela! Vänta!

 

                                                   Fortsättning följer...                                             






Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Skapa flashcards