Simblogg

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Amelia - 21 januari 2013 16:19

Hallå, här kommer ett nytt avsnitt med min PGC-familj. I förra delen fick ju Sabrina och Andrew Fire en dotter som fick heta Kate. Men som ni kommer se så blir hon ingen arvinge, så de fick skaffa ett barn till!

 

Sabrina och Andrew får äntligen sova, Kate har hållit dem vakna halva natten!

 

Hurra! Äntligen lyckades Andrew laga frukost utan att orsaka en brand!

 

Kate fyller år!

 

Visst är hon söt??

 

Nu kan lilla Kate äntligen sitta i barnstolen.

 

Men som ni ser, så har hon bruna ögon och brunt hår. Jag vet faktiskt inte varför hon varken har rosa ögon eller lila hår. Jag har INTE ändrat henne i CAS, jag lovar!

 

Sabrina Fire är gravid på nytt. Förhoppningsvis föder hon en arvinge- ett barn med lila hår och rosa ögon.

 

God natt, Kate!

 

Våfflor till frukost!

 

 

 

Tycker bara att den här bilden är så otroligt söt! Kate kanske inte är en arvinge, men hon är riktigt gullig ändå!

 

Sabrina börjar få värkar igen, det är dags att föda!

 

Så födde hon en liten pojke som fick heta Justin.

Jag vet, Sabrina har andra kläder på den här bilden. Jag råkade göra ett misstag när jag skulle döpa Justin första gången, så det blev helt fel. Och dessutom så råkade jag klicka på "avbryt" istället för på "acceptera" när jag slumpat fram hans egenskaper, alltså fick han inga. Allt detta fick resultatet att jag fick avsluta utan att spara, så Sabrina fick börja om graviditeten med Justin.

Och en sak till, som ni ser så bär Andrew Kate där borta i bakgrunden. Han bar henne ända in på sjukhuset när Sabrina skulle föda. Det kanske var en glitch, och när de kommit in så var det rätt uppenbart att jag fått en glitch. Eftersom Sabrina gick rakt genom väggen, genom busken och upp i tomma luften så fort hon kommit innanför dörren.

Det var bara för mig att skriva in ResetSim flera gånger.

 

Ja, äntligen sätter du ner Kate! Du har ju burit henne hela tiden, till och med in på sjukhuset! Men fördelen med det blev ju att jag slapp ringa barnvakten.

 

Åhh, Justin är så söt!

 

Både Kate och Justin sover, i varsin gunga!

 

Vem vet, Justin kanske blir vår arvinge? Det får vi se nästa gång.

Och innan jag glömmer det: Justins egenskaper blev "konstnärlig" och "lättsovare". Båda är helt slumpmässigt valda, naturligtvis!

Presentation


Välkomna till min blogg!
Denna blogg har varit aktiv i 4 år och har nu blivit en frågeblogg. Jag kommer alltså inte skriva fler inlägg, men jag besvarar fortfarande frågor. Så fråga på! :)

Statusinformation

Nuvarande status:

Jag är: online/offline! 

-

 

Kommande: -

Veckans blogg

Det finns ingen tävling på bloggen för tillfället.

Era kommentarer är viktiga!

Din kommentar är viktig både för bloggen och för mig.

Era kommentarer får mig att vilja fortsätta blogga, så glöm inte att kommentera--även om inlägget kanske inte är världens mest intressanta.

 

De enda kommentarer som tas bort är reklam, spam eller klagomål som inte bygger på något. Har du ett klagomål, så vill jag alltså att du även skriver och motiverar för mig varför du tycker så. Då kan jag tänka på det till nästa gång.

Innan du frågar eller kommenterar:

                    Frågor
Jag svarar på frågor så snabbt jag kan, men jag vill att ni tänker på detta innan ni frågar:

1. Ställ inte samma fråga flera gånger.
2. Spam eller löjliga frågor kommer att tas bort. 
3. Se till att du fått med allt innan du skickar frågan.
4. Se till att helst använda skiljetecken i dina meningar.
5. Jag lägger inte ut installationskoder på bloggen, ber du om en kod skickar du din fråga via mail, skicka frågan till Amie.phl@Gmail.com 
   

            Kommentarer
1. Spam eller löjliga kommentarer kommer att tas bort.

2. Använder du min blogg för att sprida reklam för din eller någon annans blogg, löper du risken att blockeras.

3. Klagomål, grov kritik eller elakhet kommer att tas bort.

4. Om uppdateringen försämras, påminn mig lugnt och sansat istället för att häva ur dig elakheter. 

5. Kommentera inlägget, inte om saker som inte alls har med inlägget att göra!

Fråga mig något om sims!

394 besvarade frågor

Omröstning

Ser du fram emot Sims 4?
 Absolut!
 Ja, antar jag.
 Kanske...
 Nej, sims 3 är redan så bra.
 Jag spelar inte ens sims!
 Sims 4?

Senaste inläggen

Do you need a translation?

If you need a translation, just select your language in the menu below to translate my blog:

Gästboken

Sök i bloggen

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Arkiv

Tidigare år

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards